poniedziałek, 23 lutego 2015

Projekt 4/2015

Mój brak opamiętania w zakupach włóczek, przyczynił się do wykonania kolejnej pracy - czarno -białej sukienki/tuniki z golfem. Wcześniej na stronie zamieściłam zdjęcia wyczarowanego z tej samej włóczki golfa. Jednak tak jak wspomniałam z nadmiaru materiału zrodził się kolejny pomysł... i jak tu przestać kupować?? :). Tym razem powstała dość prosta sukienka/tunika jak kto woli, całkiem uniwersalna na chłodne dni lub wieczory. Ciekawa jestem co bardziej wam przypadło do gustu sweterek czy sukienka?






8 komentarzy:

Magiczne Sploty pisze...

Sukienka jest rewelacyjna, golf także bardzo mi się podoba i wydaje się bardziej uniwersalny bo taka sukienka wymaga moim zdaniem super figury. Śliczne są Twoje dzieła.
Pozdrawiam

Ewa pisze...

W takiej sukience obłędnie się wygląda !

Ania pisze...

WOW!!!! Piękna sukienka. Jak zgubię jeszcze 30 kg, to się chętnie w taką ubiorę :-)

Kasia J. pisze...

Cudna sukienka ! Ma doskonały fason i świetne kolory.
Świetny miałaś pomysł na wykorzystanie włóczki :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Melancholia pisze...

No co do figury to jest prawda, na manekinie leży właśnie lepiej niż na mnie ;p Wystający brzuszek też robi swoje, psuje mi efekt sukienki ;p stąd ten pasek. No i zapomniałam dodać że na mnie to jest raczej tunika niż sukienka :)
Ale na drobniejszej osóbce byłaby super sukienka :). Dzieki za wszystkie wpisy. Goście zawsze mile widziani :)

Ala Gajewska pisze...

Super jest ta sukienka :)
Pewnie dobrze by mi było w takiej, hihi :)

mika pisze...

Sukienka jest rewelacyjna. Po prostu brak mi słów. Super :)

Anita M pisze...

Super wygląda:) i jedno i drugie dzieło robi wrażenie:)