Decoupage - moja nowa pasja...


Kolejna praca Projekt 14/2015 decoupage, może nie najlepsza na świecie i nieperfekcyjna ale w 100 % moja :). No i na biżuterię jak znalazł. Znając życie będą ją jeszcze udoskonalać z milion razy, pomysłów nie braknie. Pierwsza koncepcja była jak niżej. Jednak nie ma co brakuje mi jeszcze umiejętności w tej dziedzinie - serduszka robi się znacznie łatwiej, przyjemniej i szybciej. 





W końcu wcześniej projektowane serduszka na coś się przydały, efekt mojej pracy i dobrej woli mojego męża zamieszczam poniżej :).



Projekt 9/52 nie mogłam się powstrzymać przed ozdobieniem kolejnych serduszek :)...






Projekt 6/52 przedstawiam serduszka wykonane do ozdoby w kuchni, niestety póki co czekam na szafeczkę, która ma być nimi przyozdobiona :).




Tym razem dołączam po świątecznie co prawda, ale bombki wykonane na święta, na tegoroczną choinkę :)







Witam po raz kolejny, tak mnie wciągnęło to ozdabianie, że załączam moje kolejne skrzyneczki :).
Pudełko na chusteczki :)









Skrzyneczka na herbatki mini :)








Od jakiegoś czasu podglądałam na różnych blogach i stronach hobbistycznych decoupage. Zaintrygowała mnie ta technika zdobienia przedmiotów i postanowiłam sama spróbować. Oczywiście nie obyło się bez strat, ale pierwsze prace zostały uwieńczone sukcesem :). Nie jest to może szczyt moich marzeń i wiem, że jeszcze do nazwania siebie artystą w tej dziedzinie sporo mi brakuje, ale i tak sprawia mi to dużo frajdy. Można zapomnieć o całym bożym świecie :). Będę w każdym razie dalej próbować :) i liczę na niemały doping :). Poniżej przedstawiam moje pierwsze skrzyneczki ...















Komentarze

Unknown pisze…
Nieźle Ci to wszystko poszło :)
Ale najbardziej spodobały mi się kuchenne serduszka :) Mój blog Ma i Bla
Ania pisze…
WOW! Ile pięknych rzeczy pokazujesz. Najbardziej podobają mi się serduszka. Są przepiękne. Pozdrawiam.
Unknown pisze…
Dziękuje :) zawsze mile widziane pozytywne komentarze :), jednak do Twoich prac jeszcze mi daleko :). Pozdrawiam

Popularne posty