Soczysta zieleń - Projekt 10/52

W ostatnim czasie kiedy dni już robią się chłodniejsze, pomyślałam o ciepłym sweterku na jesień. Jednak nie chciałam tracić żywych soczystych kolorów lata - działają na mnie energetyzująco zwłaszcza jesienią :). Moim ulubionym kolorem jest zieleń, a ten odcień zwalił mnie z nóg. Jak tylko ujrzałam włóczkę w sklepie wiedziałam, że będzie moja. Miał być sweter, wyszedł prawie płaszcz z dużym kołnierzem i chociaż wykonany z akrylu jest całkiem cieplutki. Poniżej efekt mojej wielodniowej pracy.








Komentarze

Unknown pisze…
Wspaniały! Cudowny sweter w przepięknym kolorze :-)
Pozdrawiam serdecznie.
Ania pisze…
Ale cudo! Piękny jest! Wspaniała ta zieleń. Pozdrawiam.
Unknown pisze…
Piękny kolor ;) Świetnie, iż wyszedł dłuższy w formie płaszczyka ;) Przyda się na chłodniejsze jesienne dni.

Popularne posty