Po dłuuuuuugiej przerwie

Od kiedy zostałam mamą czas biegnie nieubłaganie. Kolejne minuty przeciekają przez palce niczym ziarenka piasku. Jednak staram sie go wykorzystać w pełni. Ciężko jest pogodzić wszystkie obowiązki dlatego kolejne projekty są tylko w mojej głowie. Od pół roku próbuje pokazać Wam moje 2 prace wydziergane jeszcze w ciąży i dopiero teraz mam szanse. Pierwsza z nich to długi fioletowy sweter z włóczki okazyjnie zakupionej na Allegro. Wzór dość popularny w drobne warkocze, jednak projekt ma długi szalowy kołnierz, który można ułożyć w golf przez co możemy nosić go na różne sposoby. Niestety nie udało mi się wykonać wystarczającej ilości zdjęć ale liczę na Waszą wyobraźnię :).





Kolejny projekt to pstrokate ponczo z frędzlami. Można również je nosić w dwojaki sposób. Golf zapewni ciepło w wietrzne dni i w zależności od pogody może być dłuższe lub krótsze, wzór znów jest banalny gładki poprostu tylko golf prawe lewe :).











Jestem bardzo ciekawa który z tych projektów bardziej przypadł Wam do gustu? Piszcie, który same wolałybyście ubrać, a może oba w zależnosci od nastroju i pogody? :)

Ps. Uffff udało się ,młody się nie obudził przed końcem mojego wpisu :) SUKCES !!!!

Komentarze

Basia Nolberczak pisze…
Uwielbiam płaszczyki więc niebieski to mój faworyt:) pozdrawiam
Unknown pisze…
Chyba aparat zniekształcił kolor bo na żywo jest wrzos;) dzięki za głos na sweterek ;)
Unknown pisze…
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze…
Ten komentarz został usunięty przez autora.
visana pisze…
witam,mi sie podobają oba projekty,są super,podziwiam Ciebie i twoją wytrwałość w zaangażowaniu sie tak dużych projektów:)

Popularne posty