Słowo na dobry początek :)

Witajcie moi mili goście,
Dzisiaj dzień założenia mojego pierwszego bloga. Wybaczcie więc, że jeszcze nie ma na nim zbyt wiele treści. Postaram się w przeciągu tygodnia lub dwóch doprowadzić go do tak zwanej wersji ostatecznej. Chciałabym już jak najszybciej umieścić tu moje prace, żebyście mogli zobaczyć co można stworzyć w chwili samotności, lub świętego spokoju. Oczywiście nie jestem alfą i omegą, nie znam wszystkich wzorów, wielu również nie potrafię odtworzyć lub najzwyczajniej w świecie mi nie wychodzą. Wydaje mi się, że stworzyłam jednak kilka całkiem ciekawych i miłych dla oka rzeczy, głównie części garderoby. Mam nadzieję, że spotkam się z waszym zainteresowaniem i życzliwością. Chętnie wymienię się swoimi doświadczeniami, pomogę jeśli będzie taka potrzeba i jeżeli będę potrafiła oczywiście. Z nie mniejszym zainteresowaniem, prześledzę Wasze zmagania z włóczką i odkryje nowe wzory i pomysły. Nauczę się czegoś nowego, a może to Wy zarazicie mnie swoją pasją do podobnych dziwactw. Jednym słowem, WITAJCIE!!!!


Komentarze

Unknown pisze…
Witam:) mam przyjemność jako pierwszy zostawić ślad na tym niecodziennym blogu.. Jeśli autorka podejdzie do pisania go z tak wielką pasją jaką jes dla miej dzierganie to mozemy byc pewni, że będzie ciekawie.. wystarczy spojrzeć: jeden dzień l, a tyle się tu dzieje.. :) Powodzenia Skarbie!

Popularne posty