Wesołe maleństwa


 Sweterek wydziergany dla mojej siostrzenicy, około roku temu, mnóstwo kolorów, niewiele wzorków. Ciepła i bardzo wesoła kompozycja szczególnie dla 4- latka :).


 Mniej skomplikowany sweterek, wzorek ciekawszy i na pewno trudniejszy niż wyżej, za to stanowczo mniejsza plątanina podczas dziergania. Praktykujący doskonale wiedzą o czym mówię :).


Tym razem propozycja dla małych mężczyzn, jedna z ostatnich moich prac, wiele kolorów, prosty wzór podstawowy.



 Jeden już ze starszych moich wyrobów, również na maluszka. Bardzo sympatyczna kompozycja zarówno dla chłopca jak i dziewczynki. Kolejny wesoły sweterek :).

                                               
  Prezent dla mojego bratanka.

                                            
           Również prezent dla pierworodnej mojej przyjaciółki.


                Kolejna wersje mini dla mężczyzny. Kolorki już troszkę poważniejsze, ale nie ponure. 



I ponczo w wersji mini, również dla córeczki mojej koleżanki, a więc kolejny prezent.

Komentarze

visana pisze…
Przeglądnęłam Twojego bloga od początku do końca,ale nie sposób wszystkiego skomentować pod każdym postem.Ale wszystko co zamieszczasz jest super i perfekcyjne i naprawdę wszystko mnie urzekło.Napewno będę zagladac częściej w miarę moich możliwosci czasowych i dodam Twój blog do mojej listy ulubionych blogów.Pozdrawiam.

Popularne posty