Nieustannie w klimacie świątecznym

Pozostaje w tematyce świątecznej i kolorystyce, zdecydowanie :). Ostatnio wyczarowany komplet z nieużytecznego swetra. Leżał w szafie i zbierał kurz, więc postanowiłam coś z tym zrobić. Powstał z niego komplet, pasuje do mojego płaszcza z czerownymi wstawkami, a pompon dodał mu uroku. Nie ukrywam że do Świąt będzie to moja ulubiona cześć garderoby. Nie przepadam za czapkami ale poświęce się :)... Na szczęście młody szybko chodzi spać i od 19 jest mój magiczny czas. Zamykam wtedy pieluchy i butelki w ciemnej kuchni i pokoiku. Po czym przenoszę się w świat moich spraw, pełnych kolorowych włóczek, pomysłów i inspiracji czerpanych z moich ulubionych miejsc w sieci. Czasem zupelnie przypadkiem trafię na nową stronę, blog, wydarzenie na fejsie i pojawia się nowy pomysł... żeby tylko był czas je wszystkie realizować. Mój wymarzony prezent na Święta to więcej czasu na swoje pasje, a Wasz ?  





Komentarze

visana pisze…
bardzo śliczny komplet :)taki mikołajkowy:)
Unknown pisze…
Tak wyszło zupełnie nie zamierzenie :)Pompon teżz miał być inny ale tylko taki był w sklepie ;p

Popularne posty